Posts

Showing posts from May, 2017

Aku yang kurang adab atau kau yang biadap?

Kadang kadang kesabaran seseorang tu jangan diuji.
Elok elok aku dah tak menyumpah seranah macam aku yang dulu dulu.
Aku yang dulu dulu jangan selalu sangat diseru, bimbang bila dia menjelma kau yang haru.

Split personality? Bukan sebenarnya. Tapi sedang cuba berubah ke arah lebih baik.
tapi dalam pada mencuba, seringkali diuji kesabaran, seringkali mencabar iman.
Payahlah duhhh. Kau nak apa lagi sebenarnya?

Dah buat baik kena pijak pijak macam bercakap dengan orang takde akal. last sekali, bila aku yang naik suara nak menyangkal, kau pertikai.
Macam Haram J kau tahu?


sekarang bila semua benda aku dah suarakan, kau cakap aku biadab, tak reti nak hormat pendapat. Habis selama ni aku telan apabenda?

Aku yang kurang adab atau kau yang terlebih dahulu bertindak biadap?
That was something for you to pounder, not mine! Awak dah besar kan?
Kerja wa pun banyak kalau asyik pikir pasal lu dengan semua negative vibes lu tu.



K blah dulu!


SELAMAT BERPUASA!